yuwa’s blog

creator🪽/韓国🇰🇷/ art🎨/ととのえる🧘🌿

Lee Young Ji (イ・ヨンジ) / Small girl (feat.D.O.) 【和訳・かなるび】

youtu.be

 

〈Lee Young Ji〉

If I got a two small cheeks

もし 私に小さな頬と

And a bright pink lips

鮮やかなピンクのくちびるがあったら

Baby, would you've wanted to kiss me?

ねぇ、あなたは私にキスしたかった?

 

Maybe a thin ass waist with brown long hair

もしかして スリムな腰にブラウンのロングヘアーだったら

Baby, would you've wanted to hold me?

ねぇ、あなたは私を抱きしめたくなった?

 

No, you never

いや、絶対にない

No, I'm never gonna get them all

私はそのすべてを手にいれることはないから

 

Yeah, that's what makes me feel lonely

そう、それが私を孤独にさせる

Oh, it's never

それは決して

It can never ever happen to me

決して私には起こり得ないことなの

 

'Cause I'm that girl,tall girle

だって 私は背の高い女の子だから

 

Boy, I got a small girl fantasy

Boy, 私は小柄な女の子に憧れてるの

Baby, would you still love me?

Baby, あなたはそれでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh, big voice

たとえ私が大笑いして、声も大きくて

And big personality

横柄で騒がしい性格だとしても

 Would you guarantee it?

それでも好きって言いきれるの?

 

Know you got a small girl fantasy

あなたが小柄な女の子に理想があるのも知ってる

Baby, would you still love me?

Baby, それでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh ,big voice

たとえ私が大笑いして、声も大きくて

And big personality

横柄で騒がしい性格だとしても

Would you guarantee?

それでも好きって言いきれるの?

 

If I got a

If I got a

 

Would you guarantee?

それでも私を愛してくれる?

 

If I got a

If I got a

 

〈D.O.(도경수)〉

If I cared about

All those things that you care

僕は君が時間を費やすそのすべてを気にしてるよ

 

Then I'm not yours

それなら君のものじゃない

 

Yes, you're wasting all your time

On some stupid things

そう、君はばかげたことに時間を浪費しているんだ

 

Baby,I'm already yours

Baby, 僕はもう君のものだよ

 

You keep asking me

君は何度も聞いてくる

"Do I really suit you?"

"私は本当にあなたに似合ってるの?"

 

"Do I really look you?"

"本当にそう見えてる?"

 

Girl, I don't understand you

ねぇ、僕は君が理解できないよ

 

All you have to do is smiling at me

君は僕に微笑んでくれるだけでいいんだ

 

Like there's no one to interrupt us

僕たちを邪魔する人は誰もいないように

 

'Cause that's all I need from you

だってそれが僕にとって必要なすべてだから

 

Make that fingers,V

Vサインをつくるみたいに

 

すじゅび はじ まるご かっかい と ぶと

수줍이 하지 말고 가까이 더 붙어

恥ずかしがってないで もっと近くにくっついて

 

なん よぎいっそ

난 여기있어

僕は ここにいるよ

 

ねが もぉる うぉなどんじ がね

네가 뭘 원하던지 간에 

君が 望んでいたかどうかはかかわらず

 

なん はんさん っとかた

난 한상 똑같아

僕は いつもおんなじだよ

 

たるん じょっこぬん いぇちょえ おぷそっそ

다른 조건은 애초에 없었어

他の 条件なんて 最初からなかった

 

Big eyes, big laugh

大きな目、大きな笑顔

Big voice or big personality

大きな声 そして横柄で騒がしい性格

 

Girl, I don't got no fantasy

Girl, もうその理想にはのらないよ

Theres's no more other fantasy

これ以上のファンタジーはないから

 

〈Lee Young Ji〉

If I got a two small cheeks

もし 私に小さな頬と

And a bright pink lips

鮮やかなピンクのくちびるがあったら

Baby, would you've wanted to kiss me?

ねぇ、あなたは私にキスしたかった?

 

Maybe a thin ass waist with brown long hair

もしかして スリムな腰ににブラウンのロングヘアーだったら

Baby, would you've wanted to hold me?

ねぇ、あなたは私を抱きしめたくなった?

 

No, you never

いや、絶対にない

No, I'm never gonna get them all

私はそのすべてを手にいれることはないから

 

Yeah, that's what makes me feel lonely

そう、それが私を孤独にさせる

Oh, it's never

それは決して

It can never ever happen to me

決して私には起こり得ないことなの

 

'Cause I'm that girl,tall girle

だって 私は背の高い女の子だから

 

〈Lee Young Ji&D.O.〉

Boy, I got a small girl fantasy

Boy, 私は小柄な女の子に憧れてるの

Baby, would you still love me?

Baby, あなたはそれでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh, big voice

たとえ私が大笑いして、声も大きくて

And big personality

横柄で騒がしい性格だとしても

 Would you guarantee it?

それでも好きって言いきれるの?

 

Know you got a small girl fantasy

あなたが小柄な女の子に理想があるのも知ってる

Baby, would you still love me?

Baby, それでも私を愛してくれる?

 

Though I got a big laugh ,big voice

たとえ私が大笑いして、声も大きくて

And big personality

横柄で騒がしい性格だとしても

Would you guarantee?

それでも好きって言いきれるの?

 

If I got a

If I got a

 

Would you guarantee?

それでも私を愛してくれる?

 

If I got a

If I got a

 

Would you guarantee?

それでも愛してくれる?

 

If I got a

If I got a