yuwa’s blog

creator🪽/韓国🇰🇷/ art🎨/ととのえる🧘🌿

How Sweet / NewJeans 【和訳・かなるび】

youtu.be

All I know is now あるげ どぇっそ な (I know)

All I know is now 알게 됐어 나 (I know)
今 すべてが分かったの 私 

 

く どんあん めんなる always up and down

(no more)

그 동안 맨날 always up and down (no more)

それまで いつも気分は波のよう  (もう終わり)

 

せんがっ っと せんがっ spnnin' 'round and 'round,

생각 또 생각 spnnin' 'round and 'round,

ぐるぐると 何度も考えて

 

changing my mind 

 気持ちが変わる

 

すさんへそ くろっち いろん ほっそり(no more)

수상해서 그렇지 이런 헛소리 (no more)

あやしいからだよ そんなたわ言 (もう終わり)

 

How it's supposed to be くまね

How it's supposed to be 그만해

どうやって止めたらいいのか

 

'cause its clear (It's simple)

なぜってそれは明確 (ほんとにシンプル)

 

it's like biting an apple 

リンゴをかじるくらいにね

 


Toxic lover ,you're no better 

中毒になるあなた 私には良くない

 

こぎ すむじ まるご おるるん なわ

거기 숨지 말고 얼른 나와

そこに隠れてないで はやく出てきて

 

You, little demon in my storyline,

私のストーリーの中の小さな悪魔

 

don't knock on my door, I'll see you out

ドアをノックしないで, 外へ送ってあげるから

 


And don't you know how sweet is taste?

そして この味がどれだけ甘いか知ってる?

(How sweet is tastes)

(どんなに甘いか)

 

Yeah ,don't you know how sweet is taste?

ねぇ どれだけ甘いか分かるの?

(How sweet is tastes)

(どんなに甘いか)

 

Yeah ,don't you know how sweet is taste,

now that I'm without you?

私がいない今 あなたはこの味の甘さを知らないの?

 

な とぬん むっち あぬるれ(How sweet is tastes)

나 더는 묻지 않을래 (How sweet is tastes)

これ以上は 聞かないでおくね (どんなに甘いか)

 

あるりょじゅじ あなど どぇ(How sweet is tastes)

알려주지 않아도 돼 (How sweet is tastes)

教えてくれなくてもいいよ (どんなに甘いか)

 

Wow,don't you know how sweet is taste,

now that I'm without you?

この味がどれだけ甘いか 

私がいない今 あなたは知らないんでしょう?

 

 

もどぅん げ typical, 
모든 게 typical, 

すべてが典型的

 

 so I've been praying so hard for a miracle 

だから私 奇跡を起こすために一生懸命祈ってきた

 

ぶるご いっそ なえ いるむん

부르고 있어 나의 이름은 

呼んでいる私の名前は

 

とぬん あん ばぁ drama it's good karma 

더는 안 봐 drama it's good karma 

もう観ないドラマ いい因縁みたいだね

 

Done scrolling thousand times 

もう何度も何度もスクロールした

 

た あるご いっそ っぽなん すじゃぎる っぷにや

다 알고 있어 뻔한 수작일 뿐이야

全部知ってるよ ありきたりの傑作なだけ

 

わんじょん しうん ごんしぎや, 

완전 쉬운 공식이야,

完全に簡単な公式なの

 

it's like biting an apple 

リンゴをかじるくらいにね

 

And don't you know how sweet is taste?

そして この味がどれだけ甘いか知ってる?

(How sweet is tastes)

(どんなに甘いか)

 

Yeah ,don't you know how sweet is taste?

ねぇ どれだけ甘いか分かるの?

(How sweet is tastes)

(どんなに甘いか)

 

Yeah ,don't you know how sweet is taste,

now that I'm without you?

私がいない今 あなたはこの味の甘さを知らないの?

 

な とぬん むっち あぬるれ(How sweet is tastes)

나 더는 묻지 않을래 (How sweet is tastes)

これ以上は 聞かないでおくね (どんなに甘いか)

 

あるりょじゅじ あなど どぇ(How sweet is tastes)

알려주지 않아도 돼 (How sweet is tastes)

教えてくれなくてもいいよ (どんなに甘いか)

 

Wow,don't you know how sweet is taste,

now that I'm without you?

この味がどれだけ甘いか 

私がいない今 あなたは知らないんでしょう?

 

I won't wait, I'm feeling 

私の気持ちは もう待たないよ

My own way, I'm in it

私のやり方に従っていく

'Cause me and you are different 

だって私とあなたは違うでしょう

So I won't stay, I'm leaving 

だから待たない もう行くね

 

I won't wait, I'm feeling 

私の気持ちは もう待たないよ

My own way, I'm in it

私のやり方に従っていく

'Cause me and you are different 

だって私とあなたは違うでしょう

So I won't stay, I'm leaving 

だから待たない もう行くね

 

 

And don't you know how sweet is taste?

そして この味がどれだけ甘いか知ってる?

(How sweet is tastes)

(どんなに甘いか)

 

Yeah ,don't you know how sweet is taste?

ねぇ どれだけ甘いか分かるの?

(How sweet is tastes)

(どんなに甘いか)

 

Yeah ,don't you know how sweet is taste,

now that I'm without you?

私がいない今 あなたはこの味の甘さを知らないの?

 

な とぬん むっち あぬるれ(How sweet is tastes)

나 더는 묻지 않을래 (How sweet is tastes)

これ以上は 聞かないでおくね (どんなに甘いか)

 

あるりょじゅじ あなど どぇ(How sweet is tastes)

알려주지 않아도 돼 (How sweet is tastes)

教えてくれなくてもいいよ (どんなに甘いか)

 

Wow,don't you know how sweet is taste,

now that I'm without you?

この味がどれだけ甘いか 

私がいない今 あなたは知らないんでしょう?

 

 

Toxic lover ,you're no better 

中毒になるあなた 私には良くない

 

こぎ すむじ まるご っぱるり なわ

거기 숨지 말고 빨리 나와

そこに隠れてないで すぐ出てきて

 

You, little demon in my storyline,

私のストーリーの中の小さな悪魔

 

don't knock on my door, の おるるん ながぼりょ

don't knock on my door, 너 얼른 나가벼려

ドアをノックしないで, 早く出ていってよ

 

Toxic lover ,you're no better 

中毒になるあなた 私には良くない

 

こぎ すむじ まるご おるるん なわ

거기 숨지 말고 얼른 나와

そこに隠れてないで はやく出てきて

 

You, little demon in my storyline,

私のストーリーの中の小さな悪魔

 

don't knock on my door, I'll see you out

ドアをノックしないで, もう君を送り出すから